Avatar billede 9ki Nybegynder
15. maj 2007 - 14:27 Der er 11 kommentarer

forlængerkabel til ATX12V 4pin

som skrevet hvor kan man købe forlængerkabel til ATX12V 4pin.
mit nye kabinet har PSUén i bunden så monteret er kablet som skal gå til CPU strømstikket simpelt hen for kort, det er svært at få forhandlere til at oplyse længden på deres strømforsyninger (det er ikke noget info de ligger inde med og tager for lang tid at fiinde ud af)
enten svarer de ikke eller også "mener" de at det kan nå :> lidt pudsigt nå de ikke aner hvor højt mit kabinet er.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. maj 2007 - 14:34 #1
Kan du ikke blot indskyde noget ledning med et par muffer?
Det er en stort set gratis og let løsning.
Avatar billede 9ki Nybegynder
15. maj 2007 - 14:39 #2
har overvejet det men det er jo grimt ad helvedes til^^
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. maj 2007 - 14:41 #3
Du skal vel heller ikke kigge på det.
Et ekstra stik vil da også se dumt ud. Hvis du bruger muffer, kan du smide krumpeflex eller isolerbånd omkring, så ser man det ikke.
Avatar billede darrich Novice
15. maj 2007 - 14:45 #4
Avatar billede 9ki Nybegynder
15. maj 2007 - 20:02 #5
abest har en masse bare ikke det jeg leder efter.. forlænger 4pin ATX til CPU
Avatar billede darrich Novice
16. maj 2007 - 15:18 #6
Sorry...var sikker på det var i mellem....
hvad sidder der i den anden ende??

Prøver lige med et nyt link, da jeg ved de har det meste i kabler
http://www.itbutikken.dk/menu/1/1/7.htm
Avatar billede darrich Novice
16. maj 2007 - 15:19 #7
Denne skulle kunne bruges http://www.itbutikken.dk/i/230687/1.htm
Avatar billede darrich Novice
15. juni 2007 - 11:26 #8
fik du kablet?
Avatar billede 9ki Nybegynder
15. juni 2007 - 12:36 #9
nej ingen af de links kunne bruges. jeg klippede kablet over og forlængede det i stedet.. så der røg garentien på en splinterny psu :<
Avatar billede darrich Novice
18. juni 2007 - 15:42 #10
det forstår jeg ikke helt, men hey....sad jo ikke selv med stumperne....godt at høre du trods alt har løst poblemet....
Avatar billede darrich Novice
26. juni 2008 - 14:52 #11
hsuk at lukke spørgsmålet