Avatar billede zuixy Nybegynder
15. maj 2007 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner til bil hjemmeside

Hej alle

Jeg står og skal lave en hjemmeside til et lille projekt, og da jeg ikke har særlig gode evner indenfor grafik, vil jeg høre om i ville hjælpe.
Jeg skal have et banner øverst på min side. 700 x 100 ..
Det er en bilside, så gerne billeder af biler eller resverdele.

Siden ser sådan ud : http://peecee.dk/uploads/0507/10_banner.jpg
banneret skal matche farverne på siden.

på forhånd mange tak

Mvh zuixy
Avatar billede zuixy Nybegynder
15. maj 2007 - 13:55 #1
Billedet må gerne have lidt billeder af lidt damer også ;) .. Da det typisk er godt for sådan nogle mekanikere. :D
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. maj 2007 - 08:08 #2
Avatar billede Kengun Praktikant
16. maj 2007 - 14:01 #3
Avatar billede Kengun Praktikant
22. maj 2007 - 20:47 #4
vil bare sige til at jeg nu har fjærnet det banner jeg lavede til dig. hvis du fremdeles er interesseret så siger du bare til, så lægger jeg det op igen (du kan kontagte mig ved at klikke på mit nick)
Avatar billede zuixy Nybegynder
29. maj 2007 - 08:31 #5
Tak for jeres hjælp.
Der var dog ikke noget jeg kunne bruge, desværre.