Avatar billede claxton Nybegynder
15. maj 2007 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan konfigurerer man sin Docking station til thinkpad 52 ?

Jeg har anskaffet en mini-dock 67P8984 til min thinkpad 52 og har problemer med at bruge en anden skærm som primær skærm, jeg kan kun bruge den som udvidelse. Jeg ønsker at desktop skærmen skal starte op når jeg tænder min dock/thinkpad. Hvad kan problemet skyldes og er der mulighed for at konfigurere docken ?
Avatar billede khauge Nybegynder
15. maj 2007 - 12:23 #1
Under indstillinger for strømstyring er der en mulighed for hvad windows skal foretage sig når låget lukkes. den skal sættes til "gør intet". Nu skal du så lade låget være lukket når du tænder den bærbare, så skulle det gerne virke...
Avatar billede claxton Nybegynder
15. maj 2007 - 19:28 #2
Perfekt, det virker, så er jeg glad, vil du ikke ha' de 60 point ?
Avatar billede claxton Nybegynder
22. maj 2007 - 13:15 #3
Spørgsmålet er besvaret ovenfor.
Avatar billede khauge Nybegynder
09. august 2007 - 13:15 #4
typisk mig... altid for sent på den!