Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2007 - 20:48 Der er 5 kommentarer

Netværk i lejlighed

Hej,

Jeg er netop flyttet ind i en lejlighed og ønsker derfor at få min pc koblet til internettet. Mit problem er at jeg ikke helt ved hvad jeg skal købe for at få det til at virke.
Der er internet i lejligheden, men det er ikke installeret med modem osv.

Her er et billede som viser hvordan det ser ud nu:
http://peecee.dk/uploads/0507/8_dsc00061.jpg

Nogen der ved hvad jeg skal købe for at få det til at fungere?

Med venlig hilsen
Gajda
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2007 - 20:52 #1
nu kan jeg kun se et antenne stik, hvor der mangler alt. så en internetudbyder som webspeed, dansk kabel tv eller hvem som nu har noget i dit område.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2007 - 20:55 #2
Ok, men hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede jarlskov Nybegynder
14. maj 2007 - 21:02 #3
Det du har sendt et billede af er ikke en internetforbindelse, men kabel-tv.
Sæt dit TV til og kig på det.

Spørg herefter din nabo, hvem der er internetudbyder på det net du har fået at vide at der er i ejendommen.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
14. maj 2007 - 21:04 #4
Kan godt se i ikke ved hvordan det ser ud i en lejligheds internet opkobling.
(ved ikke hvordan du får det til at virke)

Her ved min bror, har de også sådan en. Det man skal bruge til internet, er et stik der LIGNER et kabelstik..
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2007 - 21:10 #5
er der plads til et 4kantet stik nogle steder eller kun de runde?