Avatar billede traxis Nybegynder
14. maj 2007 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reply i gæstebog.

Jeg har en tagwall på en side, og er blevet spurgt om jeg ikke vil lave noget, så man kan reply på andre folks kommentarer.

Idéen er, at man skal kunne trykke på navnet af den person der har skrevet en besked, hvorefter det kommer op i formen "besked" som det første i beskeden.

Noget lignende: Personensnavn> og her skriver man så videre på beskeden.

- Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. maj 2007 - 18:05 #1
Du kunne lave følgende kode:

En knap med navn eller indlæggets overskrift. <a href="reply.php?id=2">Besvar</a>
Dette vil så lave et svar på indlæg nummer 2.
Man kunne tænke sig at lave en div omkring:

<div class="reply">ALT INDHOLD FRA INDLÆG 2 KOMMER HER</div>
Her er så selve svaret...
Avatar billede traxis Nybegynder
14. maj 2007 - 18:21 #2
Jeg fandt ud af, at det skal laves i Javascript.
Funktionen kan ses på min side: http://www.lyserodsky.dk/?s=tagwall

Ellers mange tak alligevel.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. maj 2007 - 18:25 #3
Ja, sådan kunne man også lave det ja! :o)