Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
13. maj 2007 - 21:00 Der er 7 kommentarer

2 domænenavn på server mic. 2003

Hej.

Jeg har et domæne navn "1" som kører på min server. Det fungere fint når jeg tilgår det fra nettet www.1.dk Nu har jeg lige oprettet et nyt domæne som jeg vil have kørende på samme server www.2.dk  Men det kommer fejl når jeg vil tilgå det. Jeg har sammenlignet de 2 indstillinger i IIS og de skulle være ens. Jeg har ligeledes checket hos dandomæne at det står som det skal.

Nogle som lige har noget gode råd da jeg er kørt lidt fast..

//bjørn
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2007 - 21:23 #1
Ja, hvis du får fejl er der jo nok en fejl !

Hvad fejl får du ?
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
13. maj 2007 - 21:35 #2
Hej.

ja  :)

Den kommer bare med Webstedet afviste at vise denne webside.

??
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2007 - 21:40 #3
Så har du sandsynligvis ændret den Bruger som Webstedet skal bruge !

Slet det og opret igen og undlad at røre ved Username&Password
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
13. maj 2007 - 21:45 #4
det forstår jeg ikke helt.. Bruger.. ?  Hvilken. det eneste jeg har ændret engang er admin kontoen, men min første hjemmeside kører uden problem. Jeg har aldrig haft noget på denne, så jeg har blot kopieret indholde fra den første til denne nye side...
Avatar billede leif Seniormester
13. maj 2007 - 21:59 #5
Hvis den afviaer at vise den er de ikke sat op ens !

Men har du prøvet at slette "hotellet" og oprette det igen ?
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
13. maj 2007 - 22:01 #6
du mener det der er oprettet under iis  ???  Kan godt prøve at slette det hvis du tror det hjælper.. SKal bare lige huset at oprette det virtuel dir. som jeg har oprettet for at man kan tilgå web vedhjælp af domæne/webmail  :)
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
13. maj 2007 - 22:19 #7
så fandt jeg ud af det..

Under iis, properties, er der en fane der hedder documents. enable default contenc page..

der skulle blot oprettes en ny som hedder index.html. der var nogle andre bla. index.htm..

Men da jeg oprettede denne index.html så virkede det.. Hvorfor det ?? Troede bare at sådant noget virkede....