Avatar billede cazzmin Nybegynder
13. maj 2007 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk kan ikke installeres?

Hej
Igår købte jeg en Samsung 320 Gb harddisk men den virker ikke.. Jeg har sat jumperne præcist (har prøvet alle sammen) men nu står den på slave.. og den anden som master.. men når jeg starter windows så spørger den om jeg vil installere en ukendt enhed og det gør jeg så men så skriver den at den ikke kan finde drivers til den ?
Og hvis jeg går ind i enhedshåndteringen så står den der og den skriver at harddisk skulle virke perfekt men den er bare ikke inde i denne computer ;)

på forhånd tak

PS.. Her er lidt info om min harddisk http://www.samsung.com/Products/HardDiskDrive/SpinPointTSeries/HardDiskDrive_SpinPointTSeries_HD320LD.asp
Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. maj 2007 - 13:09 #1
jeg forstod det ikke helt, men prøv at downloade en driver og installere den (hvis du ikke har gjort det)
Avatar billede screem_brille Novice
13. maj 2007 - 13:15 #2
du skal ind i computer administration og partionere + formatere disken før den bliver "synlig" i stifinder.
Avatar billede cazzmin Nybegynder
13. maj 2007 - 13:36 #3
okey.. Hvordan partionere jeg i windows vista
Avatar billede screem_brille Novice
13. maj 2007 - 13:42 #4
kontrolpanel, administration, computeradministration.
Avatar billede cazzmin Nybegynder
13. maj 2007 - 13:57 #5
Tak jeg fandt ud af det nu :)
Avatar billede screem_brille Novice
13. maj 2007 - 14:03 #6
;)