Avatar billede kone Nybegynder
12. maj 2007 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pop up er væk når jeg får mail fra hotmail

Der plejer at være en pop up besked når min vens pc får en mail.
Men så var der en idot der formateret den mens jeg ikke var til stede.øv øv øv.... nå men nu har jeg prøvet alt tror jeg, men den
vil bare ikke.
der er ikke nogen pop up blokker på, sikkerhed står til standard
er der nogen der kan hjælpe mig da det er træls,der går en rum tid
før jeg for svar på mine mails til han.
Avatar billede mrbonus Novice
12. maj 2007 - 22:45 #1
i messenger går du ind i "Funktioner"-> "indstillinger"->"Beskeder og lyde" og sæt et hak i "Vis en besked når jeg modtager email"
Avatar billede kone Nybegynder
16. maj 2007 - 12:49 #2
Tak For tippet, men det var ikke der jeg fandt det jeg søgte.
Har ordnet det, men du får point alligevel, som tak for forsøget
MVH Kone,,,,
Avatar billede mrbonus Novice
16. maj 2007 - 18:17 #3
takker