Avatar billede morten14 Nybegynder
12. maj 2007 - 19:41 Der er 4 kommentarer

Windows vil kun vise skærmbilled i fejlsikret tilstand

Jeg har installeret windows xp for et par dage siden. Og også Microsoft Office. Efter at have installeret office og opdateringer til denne kan min computer ikke få kontakt til skærmen hvis jeg starter den normalt. i fejlsikret tilstand kan den dog godt. det er mildest talt meget mærkeligt. har en klar fornemmelse af at det er office pakken der har ødelagt noget, da det først er efter jeg har installeret den der er problemer. som sagt kan skærmen godt få kontakt til computeren, når jeg kører i fejlsikret tilstand, men under den kan jeg ikke fjerne office. meget frustrende. er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede suzyam Nybegynder
12. maj 2007 - 20:10 #1
prøv at gendanne fra før du install office, så ved du da om det er der fejlen ligger.
Avatar billede nva Praktikant
13. maj 2007 - 09:05 #2
Lyder som noget med driver til grafikkort eller opløsningen, der er for stor.
Avatar billede morten14 Nybegynder
13. maj 2007 - 12:22 #3
det var ikke office, men som nva skriver opløsningen der var stor. driveren til mit grafikkort havde afinstalleret sig selv på en eller anden måde, så da jeg geninstallerede den virkede det fint. mange tak for hjælpen.
Avatar billede nva Praktikant
13. maj 2007 - 12:39 #4
Så lægger jeg lige et svar - glæder mig det virker nu :)