Avatar billede nmrpn Nybegynder
12. maj 2007 - 16:54 Der er 3 kommentarer

deling af internetforbindelse

Jeg har lige købt en WIFI MAX dongle for at mine børn skal kunne spille med deres Nintendo DS online. DEn bliver tilsluttet usb og fungere som trådløs access point.
Jeg har fået forbindelse imellem nintendo og WIFI MAX, men kan altså ikke få forbindelse til nettet.
Jeg har webspeed og hvis jeg prøver at bede min om deling af internetforbindelse får jeg denne besked :
Der opstod en fejl under aktivering af deling af internetforbindelse. Tjensten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke.

Det er første gang jeg sidder og roder med sådan nogle ting her, så min viden er ret begænset, men jeg håber at jeg kan få lidt hjælp her.

Tak
Avatar billede kenp Novice
13. maj 2007 - 10:41 #1
Avatar billede nmrpn Nybegynder
13. maj 2007 - 22:12 #2
tak for linket, men jeg kan ikke komme ret langt med det, for jeg får stadigvæk samme svar når jeg prøver at aktiver deling af internetforbindelse som lyder :

Der opstod en fejl under aktivering af deling af internetforbindelse. Tjensten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke.
Avatar billede kenp Novice
13. maj 2007 - 23:21 #3