Avatar billede donnie Nybegynder
12. maj 2007 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Hijack logfil

Hej Eksperter.

Jeg har fulgt http://www.eksperten.dk/spm/439740 helt til logfilen og har nu brug for en haand vedroerende rensning.

Mit problem tilsvarer ovennaevnte spoergsmaal. Computeren har dog insalleret en Portugisisk version af windows xp men mon ikke det gaar.

Her har I logfilen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)
Scan saved at 16:17:42, on 12/5/2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Arquivos de programas\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Arquivos de programas\Apoint\Apoint.exe
C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\ARQUIV~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Arquivos de programas\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Arquivos de programas\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Arquivos de programas\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Arquivos de programas\Apoint\Apntex.exe
C:\Arquivos de programas\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\Arquivos de programas\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Arquivos de programas\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Arquivos de programas\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Camila\Configurações locais\Temporary Internet Files\Content.IE5\0T6V8L6F\HiJackThis_v2[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = &http://home.microsoft.com/intl/br/access/allinone.asp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://farejador.ig.com.br/ie/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://farejador.ig.com.br
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://farejador.ig.com.br/ie/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Arquivos de programas\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\ARQUIV~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Arquivos de programas\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Arquivos de programas\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Arquivos de programas\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Mouse Suite 98 Daemon] ICO.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\ARQUIV~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Arquivos de programas\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Arquivos de programas\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Arquivos de programas\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Arquivos de programas\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [RealPlayer] "C:\Arquivos de programas\Real\RealOne Player\realplay.exe" /RunUPGToolCommandReBoot
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Arquivos de programas\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportar para o Microsoft Excel - res://C:\ARQUIV~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Pesquisar - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\ARQUIV~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Arquivos de programas\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Arquivos de programas\Messenger\msmsgs.exe
O14 - IERESET.INF: SEARCH_PAGE_URL=&http://home.microsoft.com/intl/br/access/allinone.asp
O16 - DPF: {02CF1781-EA91-4FA5-A200-646E8241987C} (VaioInfo.CMClass) - http://ciscdb.sel.sony.com/support/pops/mdldetect/VaioInfo.CAB
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1150890760412
O16 - DPF: {8EB3FF4E-86A1-4717-884D-7BA2D38272CB} (F-Secure Online Scanner) - http://newscanner.virus112.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O22 - SharedTaskScheduler: Pré-carregador Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Daemon de cache de categorias de componente - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Arquivos de programas\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Arquivos de programas\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Arquivos de programas\Arquivos comuns\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Arquivos de programas\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe

--
End of file - 7051 bytes

Haaber I kan hjaelpe
Avatar billede donnie Nybegynder
12. maj 2007 - 16:24 #1
Vil dog lige sige til mit forsvar at det ikke er min computer, men en venindes...
Avatar billede donnie Nybegynder
12. juni 2007 - 23:25 #2
lukker spørgsmålet pga manglende svar