Avatar billede claxton Nybegynder
12. maj 2007 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med at vise netsider på nyt trådløst netværk

Jeg har netop anskaffet en bærbar og en trådløs router (DHCP server)Jeg kan godt etablere trådløs forbindelse men jeg kan ikke vise nogen internet-sider. Jeg bruger windows xp. Min router er en Allnet. Hvad kan problemet være ?
Avatar billede kenp Novice
12. maj 2007 - 16:35 #1
at den ikke har fået en router fra din udbyder endnu. (der går kun længere tid hvis du sætter den til og fra hele tiden)

Når du slukker i aften, så sæt routeren til så vil den sikkert virke i morgen tidelig. m.m. du har webspeed eller dansk kabel tv.
Avatar billede claxton Nybegynder
15. maj 2007 - 11:41 #2
Jeg har netop webspeed og jeg kan godt registerere min router hos dem og bruge dens kabel-udgange, det er først når jeg åbner explorer i den trådløse forbindelse at det går galt.
Avatar billede claxton Nybegynder
15. maj 2007 - 11:43 #3
Jeg forstår ikke helt hvordan det her point system virker men jeg vil da gerne belønne den hjælp jeg får. M.v.h. Claxton
Avatar billede claxton Nybegynder
22. maj 2007 - 13:13 #4
Dette svar er kun for at slette tråden.