Avatar billede bjornhart Nybegynder
01. juni 2001 - 13:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Global include

Er det ikke muligt at lave en global include fil som alle asp-sider kan bruge, men som kun skal includes et sted, f.eks på den første side?
Avatar billede cape Nybegynder
01. juni 2001 - 14:46 #1
Nej. - Ikke så vidt jeg ved.

Så kan det ikke lade sig gøre !
Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. juni 2001 - 14:54 #2
Det kan laves i Frames selvom det ikke er en optimal løsning !
Avatar billede morphix Nybegynder
01. juni 2001 - 14:56 #3
En mulighed er at lade alle sider gå gennem en \'layout\'- page hvor man kan styre layoutet og derigennem kører en server.execute til de andre sider...
Det giver et meget flexibelt design.

Bare en mulighed.

MVH
Danny Hille
Avatar billede mmp Nybegynder
01. juni 2001 - 23:08 #4
Hvis du skal bruge den til variable, kan du bruge global.asa - men ellers må du nok acceptere at lave et layout, som skal includes på alle sider. Desværre....