Avatar billede snooby Nybegynder
10. maj 2007 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til menu

Er der en som kan hjælpe mig med min menu her.
har lavet koderne man der er en del af den som ikke virker.
den med at under links skal komme frem og gå væk når man klikker på et andet link

----------------------------------------------------------

Min menu skal virke sådan:

Hoved link 1
  - under link 1
  - under link 2

Hoved link 2
  - under link 3
  - under link 4

----------------------------------------------------

Når man trykker på hoved link 1 sker:
Man linker til en side som hedder hoved link 1
og på samme tid ser man
- under link 1
- under link 2

Vis man trykker på hoved link 2 sker:
Man linker til hoved link 2
og på samme tid skifter man fra at kunne se
- under link 1
- under link 2
til at man kan se
- under link 3
- under link 4

-----------------------------------------------------------------

her er mine koder:

<script language="javascript" type="text/javascript">
  var selectedMenu

  function updateMenu(BottonIndex)
  {

  var b = {1:"none",2:"none",3:"none",4:"none",5:"none",6:"none"}

  if (selectedMenu != BottonIndex) {
    selectedMenu = BottonIndex;
    b[BottonIndex] = "inline";
    }
    else {
    selectedMenu = 0;
    }

    document.getElementById("Forside").style.display = b[1];
    document.getElementById("Lejligheden").style.display = b[2];
    document.getElementById("Info").style.display = b[3];
    document.getElementById("Links").style.display = b[4];

    document.getElementById("ForsidePic").style.cursor = "hand";
    document.getElementById("LejlighedenPic").style.cursor = "hand";
    document.getElementById("InfoPic").style.cursor = "hand";
    document.getElementById("LinksPic").style.cursor = "hand";

  }

</script>

<body onload="updateMenu(0)">

<a onclick=updateMenu(1) href="#" id=ForsidePic>Forside</a>
<DIV style="MARGIN-TOP: 2px; MARGIN-BOTTOM: 8px; HEIGHT: 60px;" align=center id=Brivia>
<center>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 1 </font></A><br>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 2 </font></A><br></center></DIV>

<a onclick=updateMenu(2) href="#" id=Lejlighed>Lejligheden</a>
<DIV style="MARGIN-TOP: 2px; MARGIN-BOTTOM: 8px; HEIGHT: 60px;" align=center id=Brivia>
<center>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> Grundplan </font></A><br>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> Faceliteter </font></A><br>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> Pris </font></A><br></center></DIV>

<a onclick=updateMenu(3) href="#" id=InfoPic>Info</a>
<DIV style="MARGIN-TOP: 2px; MARGIN-BOTTOM: 8px; HEIGHT: 60px;" align=center id=Brivia>
<center>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 1 </font></A><br>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 2 </font></A><br></center></DIV>

<a onclick=updateMenu(4) href="#" id=Linkspic>Links</a>
<DIV style="MARGIN-TOP: 2px; MARGIN-BOTTOM: 8px; HEIGHT: 60px;" align=center id=Brivia>
<center>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 1 </font></A><br>
<A href="#"><font size="1" face="Verdana" color=Black> 2 </font></A><br></center></DIV>
Avatar billede snooby Nybegynder
10. maj 2007 - 21:42 #1
Min menu skal virke sådan:

---------------------------------------------------------

Hvis man klikker på Hoved link 1 ser den sådan ud:

Hoved link 1
  - under link 1
  - under link 2

Hoved link 2

---------------------------------------------------------

Hvis man klikker på hoved link 2

Hoved link 1

Hoved link 2
  - under link 3
  - under link 4

-------------------------------------------------------------------

håber der er nogle som kan se hvad jeg mener :)
Avatar billede snooby Nybegynder
10. maj 2007 - 22:02 #2
link til siden hvor den er på. www.recort.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
10. maj 2007 - 22:06 #3
psst... prøv at flytte spørgsmålet til javaSCRIPT *S*
Avatar billede snooby Nybegynder
10. maj 2007 - 22:12 #4
Flyttet til javeSCRIPT ;) *s*g*