Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
10. maj 2007 - 19:57 Der er 1 kommentar

Forbindelse til internet gennem anden computer ?

Hej...
Har et lille problem med mit internet. Mig og kæresten har flyttet vores kontor vilet har resulteret i at vores netværkskabel ikke kan nå længere... Men nu er det sådan at min kæreste har trådløst netværk på hendes bærbar... Kan jeg så ikke oprette forbindelse til internettet igennem hendes hvis hun godt kan komme på nettet ?

Hjælp..

MVH Neonxxmet
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2007 - 22:46 #1
ingen problemer.. der et selvfølgelig lidt forskelligt om du kobler trådløst på din kærsts mv. men en generel guide. http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/index.htm