Avatar billede alstrup Nybegynder
10. maj 2007 - 15:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendanne refistreringskoder (CDKey) i Win XP

Hej

I den Klub jeg arbejder har vi nogle WinXP maskiner der virkelig trænger til at blive geninstalleret. Problemet er bare at vores reg koder er blevet væk, det er den 5x5 cifrede kode man indtaster ved inst. af styresystemet. (hedder ved egentligt CD key)
Er der nogen måde man kan få den igen?
Kan man se den i systemet på en eller anden måde.
Eller måske få den ved Microsoft, eller andet.

Venligst Dan Alstrup
Avatar billede nva Praktikant
10. maj 2007 - 15:07 #1
Brug MagicJellybean - finder lige et link
Avatar billede nva Praktikant
10. maj 2007 - 15:07 #2
Avatar billede nva Praktikant
10. maj 2007 - 15:11 #3
Du kan også bruge denne og kigge under 'secrets' hvor andre keys fra Microsoft også vil vise sig.

Meeen det spørgsmål er ikke så mange points værd, så læg selv et svar og tag de fleste tilbage ;)
Avatar billede nva Praktikant
10. maj 2007 - 15:11 #4
Avatar billede hcma Novice
10. maj 2007 - 15:19 #5
eller også:
Aida32  (kan downloades her: http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm )
Avatar billede nva Praktikant
16. maj 2007 - 14:31 #6
Respons?
Avatar billede alstrup Nybegynder
17. maj 2007 - 21:38 #7
Hej nva!
Sorry det tog lidt lang tid, men havde lige lidt meget om ørene, men har nu fået nøglerne fra 2 ud af 3 pc'er så jeg kan geninstallere dem.
Den tredje var der en der havde forsøgt at geninstallere, og ikke reigstreret hos Microsoft, så den kan ikke starte op, så det er der jo ikke noget at gøre ved.
Men ihvertfald virkede begge dine løsningsforslag ganske glimrende og for mig er det altså alle points værd.

Mvh Dan
Avatar billede nva Praktikant
18. maj 2007 - 07:51 #8
Takker :)