Avatar billede fomse Nybegynder
01. juni 2001 - 11:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

WinME-TEMP-Bibliotek

Hvordan bestemmer man hvor meget plads som er tildelt TEMP-biblioteket?
Jeg er ved at installerer et program som midlertidit bruger TEMP-biblioteket, men jeg får hele tiden en meddelelse om at der ikke er diskplads mok i TEMP!!!

Fomse:-)
Avatar billede senj Nybegynder
01. juni 2001 - 11:40 #1
I din browser kan du gå i Tools, Internet Options, Temporary Internet files, Settings og sætte antal MB som temp på fylde!

/senj
Avatar billede senj Nybegynder
01. juni 2001 - 11:40 #2
\"Amount of disk space to use\" hedder det!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. juni 2001 - 11:45 #3
gælder den funktion ikke kun til midlertidige internet-filer som hentes af browseren?
Avatar billede senj Nybegynder
01. juni 2001 - 11:46 #4
Jo, men er det ikke også Temp-biblioteket?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. juni 2001 - 11:48 #5
nej, den mappe som browseren bruger hedder Temporary Internet Files!
den mappe som programmer bruger under installation, hedder blot Temp.
Avatar billede fomse Nybegynder
01. juni 2001 - 11:50 #6
senj>>
Det er ikke Temporary Internet Files! Men blot Temp.
Avatar billede senj Nybegynder
01. juni 2001 - 11:53 #7
Ja det kan jeg se!

Mon ikke størrelsen af temp defineres udfra hvor meget plads der er ledig på harddisken? Dvs. den allokerer den plads den skal bruge ved installation fra den fire del af c:
Avatar billede hotpop Novice
01. juni 2001 - 14:10 #8
bare slet indholdet af c:\\windows\\temp så har du plads nok.
Avatar billede fomse Nybegynder
01. juni 2001 - 16:16 #9
Der var noget galt med den fil jeg forsøgte at installerer, jeg downloadede den et andet sted og så virkede det fint

Ikke noget galt med pladsen på TEMP

Fomse:-)
Avatar billede franksim Nybegynder
07. juni 2001 - 18:14 #10
højreklik på denne computer ikokn på skrivebordet og vælg egenskaber, maker fanebladet ydeevne og klik på knappen virtuel hukommelse. i det næste skærmbillede kan du så bestemme hvormeget temp må fylde.....

du skal genstarte efter du har ændre instillinger her.
Avatar billede hotpop Novice
07. juni 2001 - 21:38 #11
franksim> det har INTET at gøre med hvor meget temp-mappen må fylde!!! Det er hvor meget virtuel hukommelse må bruge. Og det er ikke tilrådeligt at sætte den til en størrelse på mindre en 300 Mb da den jo er dynamisk, dvs. windows gør den hele tiden større el. mindre alt efter hvor meget hukommelse windows skal bruge.
Avatar billede hotpop Novice
07. juni 2001 - 21:39 #12
Det bedste er at lade windows styre det.