Avatar billede scaniav8 Nybegynder
10. maj 2007 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows tast = gone ?

Hejsa...

Ja det er nok ikke de spørgesmål der er flest af, og har prøvet at søge på google uden resultat desværre...

På mit logitech G15 tastatur der kører over USB, virker min Windows tast lige pludselig ikke... Det er ligemeget hvilken usb port jeg bruger så virker den ikke, heller ikke den anden..!

Er der en der ved hvad grunden er til dette prob ??
Avatar billede roenving Novice
10. maj 2007 - 12:29 #1
Kender ikke løsningen på problemet og har ikke oplevet det, men en genvej til Start-menuen kan du finde ved at trykke [Ctrl] + [Esc] !-)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
10. maj 2007 - 14:02 #2
Jep ved jeg... Men jeg er vant til at bruge Windowstast + D når jeg skal ud på skrivebordet, og det går mig lidt på jeg ikke kan bruge den :(
Avatar billede the_email Nybegynder
10. maj 2007 - 16:54 #3
Logitech har en knap du kan skyde til siden, så er det i "gamemode" og deaktivere Windowstasten, så du ikke strejfer den og ryger ufrivilligt ud i Windows.

Måske du har skubben til den?

/TheEmail
Avatar billede the_email Nybegynder
10. maj 2007 - 16:54 #4
Logitech --> Logitech G15
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
10. maj 2007 - 18:03 #5
LOL!!! Jeg ved knappen var der men jeg kiggede simpelthen ikke på den haha :D hvor åndsvagt :) Her er dine points :D takker :P
Avatar billede eckhardt Nybegynder
12. september 2007 - 18:44 #6
ja den knap kender jeg også men selv om den er står på computer mode virker min windows tast ikke øv..