Avatar billede roed Nybegynder
01. juni 2001 - 11:18 Der er 1 løsning

Brugerafhængit view

Jeg har lavet en database som indeholder diverse opgaver til medarbejderne. Men jeg vil gerne have lavet et view som viser de opgaver som hver medarbejder er ansvarlig for, alt afhængit af hvem der er logget på Notes!!
Jeg har prøvet med @v3username men det fungerer ikke helt. Den roder meget rundt i det. Er der en anden måde, uden at skulle operette seperate views til hver enkelt???
Avatar billede johc Nybegynder
01. juni 2001 - 11:27 #1
Du skal definere viewet som \"private\". Det skal gøres når du opretter view\'et.

Men private views er bare en pest, så jeg plejer at lave et almindeligt view med kategorisering på navn.

Ovenstående kan faktisk vise medarbejderens opgaver alene, hvis man embed\'der viewet på en form (eller måske page) og på dette sætter \"Show single Category\" property til username ...

30 points ?

vh. jesper