Avatar billede niceone1 Nybegynder
09. maj 2007 - 20:17 Der er 4 kommentarer

Command&Conquer 3

Hej.

Jeg har et problem med mit nye spiler Command and conquer 3 - TIBERIUM WARS.
Når jeg har installeret spillet og genstarter computer og vil spille det, sker det at imens den loader fra cd'en går den i blå flimmeskærm, også genstarter computeren?. Jeg har prøvet at geninstallere den og søgt fra spyware og brugt regsumpreme.
Er der nogen af jer gode eksperter som har en erfaring eller ved hvad jeg kan gøre?
Lige nu tænker jeg på at få byttet spillet, da jeg tror der måske kan være en fejl på cd'en.

MANGE TAK PÅ FORHÅND!!
Avatar billede intenz Novice
10. maj 2007 - 15:54 #1
Hvis du kender en andet du kan prøve at installere det hos kan du hurtigt finde ud af om det er cd'en eller din computer der giver fejlen.
Avatar billede niceone1 Nybegynder
10. maj 2007 - 17:58 #2
Det er computeren. Hvad kan det  være? Opsætningsfejl?
Avatar billede intenz Novice
10. maj 2007 - 20:41 #3
Har du prøver med at køre andre grafik tunge spil?
Avatar billede niceone1 Nybegynder
10. maj 2007 - 21:53 #4
ja. Har spillet World of warcraft på den her computer. Den opfylder alle krav. Det bare når jeg starter spillet og trykker play loader den også er der blå flimmerskærm, også genstarter det