Avatar billede fredstar Nybegynder
01. juni 2001 - 11:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flash scroll?

...Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man \"lige\" laver eller kan finde opskriften på at lave en browse/scroll funktion i en række billeder i flash...se på ONLY\'s hjemmeside  http://www.only.dk/

Har set en gennemgang af det et elelr andet sted for lang tid siden men kan ikke lige finde det igen...

hvis nogen er nysgerrig så er betaen på det jeg laver under  på føl. url http://www.the-lab.dk/beta/

tnX

Avatar billede thaufer Nybegynder
01. juni 2001 - 11:11 #1
onMouseOver --> også noget actionscript
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 11:14 #2
Jeg kan sende dig en ....
Avatar billede fredstar Nybegynder
01. juni 2001 - 11:17 #3
umm ville være cool flindstrom@hotmail.com
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 11:28 #4
Jeg har sendt en...
- den blev desværre lidt tung, da jeg ikke lige havde tid til at fjerne grafikken fra filen.
Avatar billede fredstar Nybegynder
01. juni 2001 - 11:41 #5
tak.. er bare en glad mac bruger så skal lige ha den pakket ud.. er jo i .zip forman.. man tak
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 11:47 #6
Sidder selv på en Mac - men tænkte at jeg hellere måtte pakke den med .zip, hvis du nu sad på en PC’er og ikke kunne åbne .sea eller .sit filer ;-)

/D!ktator.dk
Avatar billede hojben Novice
01. juni 2001 - 12:12 #7
dik >> kan man se den ?
Avatar billede fredstar Nybegynder
01. juni 2001 - 12:13 #8
hmm min shuffit vil ikke pakke den ordenligt ud... kan du lave en der er lidt mere Mac venlig? :)
Avatar billede diktator Nybegynder
01. juni 2001 - 12:35 #9
fredstar -> her sendt en ny (ikke pakket)
hojben -> du kan finde den på http://diktator.dk -> Surfers Archive -> stream.fla

/D!ktator