Avatar billede vodkaboii Nybegynder
09. maj 2007 - 16:20 Der er 2 kommentarer

PDFLib: Åben og ret tekst

Hejsa

Nu har jeg efterhånden kigget lidt rundt på Google og andre steder, uden det store held, er der mulighed for at åbne og "replace" fx. [insertName] til et bestemt navn? og selvfølgelig også en del andre ting. Det skal bruges i forbindelse med oprettelse af kontrakter. Dvs. hvis det er nemmere med (x,y) positioner, kan det vel også lade sig gøre... Mit problem indtilvidere er bare at få åbnet filen til redigering...
Avatar billede vodkaboii Nybegynder
09. maj 2007 - 16:22 #1
Det behøver ikke være PDF filer, hvis der findes noget andet nemmere - dog skal det fungere på unix, dvs. word-halløjet er udelukket :)
Avatar billede algizoft Nybegynder
10. maj 2007 - 16:33 #2
Ved hjælp af FPDF (http://fpdf.org) og FPDI (http://fpdi.setasign.de/) kan du åbne eksiterende PDF filer og bruge dem som templates. Dem kan du så skrive/rette i og gemme som nye PDF'er.

Håber at det er noget i den stil du leder efter.