Avatar billede fredud Nybegynder
09. maj 2007 - 14:51 Der er 2 kommentarer

text scale tween

Har siddet og rodet lidt med actionscript for at prøve at lave dette: http://www.kindnessandhumility.com/

Vil meget gerne ha' lavet en menu ligende den på siden. Hvor når man trykker på et overskrift vil, det scale 50% ned og underpunkter vil blive synlig i 100%. Og foldsammen function, dvs. at den kan komme tilbage til sit startpunkt.

Håber det giver mening.
Avatar billede andersbro Nybegynder
09. maj 2007 - 15:55 #1
Umiddelbart ville jeg tweene et mc, der indeholder alle tekstfelter/menupunkter for hvert niveau, ikke selve teksten.
Avatar billede fredud Nybegynder
09. maj 2007 - 22:19 #2
Like how? Mere det, er ikke helt skarp til actionscript, endnu...