Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 11:31 Der er 17 kommentarer

Hp printer,cd virker ikke på Vista?

Hej med jer håber at der er en der kan hjælpe mig,har fået Vista....og har Printer HP PSC 1410
Har måtte download inde fra HP for at kunne bruge den bare til at printe,så det ok...men vil jo gerne kunne bruge programmet (ordne billeder osv. som ligger på cd'en men det kan ikke lade sig gøre,når jeg prøver at installere cd'en....den kommer og siger at jeg skal kontakte Systemadministratoren  / installere sofwaren? hvad betyder det og hvor henter jeg det?
På forhånd tak fra Tulpan
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2007 - 12:12 #2
proceduren skal være:
1: download ny driver + software  (VENT med at installere)
2: afinstaller / fjern printer + software
3: tilsut printer/Installer den nye driver/software, men husk at gøre det i korrekt rækkefølge (kig i din manual)
Avatar billede hp700 Nybegynder
09. maj 2007 - 12:37 #3
hey Tulpan det kun driver der ligger på hp.side
program osv . kommer i løbet af sommer  2007
vh Hp700
Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 13:40 #4
Hej hcma
Tak for svar,men skal lige forstå det rigtigt...når jeg går ind på denn side,skal jeg så både installer og download,og når det er gjort ville jeg så kunne installere cd'eren?
Venlig hilsen tulpan
Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 13:46 #5
Hej hp700
Tak for svar..
Siger du, at jeg ikke kan bruge min cd og bruge alt det den indeholder, før til sommer? ?? er det et program jeg skal købe for at kunne bruge cd'en,ja jeg forstår bare ikke det hele, sådanne lige? ss
Venlig hilsen tulpan
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2007 - 13:51 #6
du downloader driveren m.m. -> gemmer den og installerer den IKKE (det venter du med til du har tilsluttet printeren)
men...  hp700 har så også skrevet at det kun drejer sig om driveren, så du kan foretage de mest simple funktioner (printe, scanne o.s.v.) og så må du vente med softwaren til billeder o.s.v. til HP engang får lavet den.
Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 14:00 #7
Hej igen og tak...
Det prøver jeg så,det da bare noget skidt da den er hel ny "julegave til XP og så syntes jeg lige jeg skulle ha' en ny pc og det blev med Vista" øv øv
Måske skulle jeg købe en anden, som Vista vil god tage?

Hilsen Tulpan
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2007 - 14:18 #8
hvad med en Canon Pixma ?  mener de også er klar med software til Vista
Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 14:32 #9
Hej igen..
Den vil jeg lige tjække ud,så tak for det...
Hilsen tulpan
Avatar billede hp700 Nybegynder
09. maj 2007 - 15:17 #10
hey Tulpan

De driver til 1402 (visa) er til :Full Feature softwareløsningen giver fuld adgang til de mange funktioner i All-in-One-enheden og er beregnet til brugere, der ønsker mere end en basisprinter- og scannerdriver.
så du kan godt brude den 100% ..
Avatar billede tulpan Nybegynder
09. maj 2007 - 19:55 #11
Hej hp700
Mener du Canon Pixma?
Avatar billede hp700 Nybegynder
10. maj 2007 - 08:55 #12
nej kun hp 1410 :)
Avatar billede tulpan Nybegynder
10. maj 2007 - 14:54 #13
Hej til jer der har hjulpet og tak for hjælpen,nu fungere det hele igen og tak for det.
Så nu behøver jeg ikke mere hjælp, før til næste gang,der opstår noget..ss

PS.  De point på 60 er det noget der ordner sig selv eller er der noget jeg skal gøre?
Avatar billede hcma Novice
10. maj 2007 - 15:10 #14
for at kunne tildele point, skal du først bede den/dem som har afhjulpet problemet om at komme med et svar. Når svaret/svarene er givet, hopper du helt ned i bunden til venstre -> markerer det/de navne som kan belønnes og med navnet/navnene markeret trykker du på accepter.
Avatar billede hcma Novice
10. maj 2007 - 15:12 #15
vi har da helt glemt at sige velkommen til eksperten.dk.  Så her kommer det:  VELKOMMEN :o)

du bør næsten læse denne side om eksperten.dk
http://expfaq.dk/
og særligt dette punkt: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede tulpan Nybegynder
10. maj 2007 - 15:34 #16
Jeg siger så mange tak og kan kun sige, hvor er det godt i gider det her og hjælpe med de problemer der nu kan opstå.....

Og så prøver jeg mig frem med point uddeling. s
Hilsen og tak fra tulpan
Avatar billede hcma Novice
10. maj 2007 - 16:35 #17
du skal lioge bede en eller flere om at komme med et svar ;o)