Avatar billede morten14 Nybegynder
09. maj 2007 - 10:52 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd på Windows XP

Jeg har lige geninstalleret Windows XP på min computer. Men efter installationen vil der ikke længere komme lyd på noget som helst. Inde i kontrolpaneler under Sound and Audio Devices siger den "No Audio Device". Jeg har prøvet at installere Realtek AC97, men det virker ikke. Den siger at "This device cannot start". Har prøvet at søge både herinde og andre steder på nettet, men kan ikke finde nogen løsning.
Avatar billede morten14 Nybegynder
09. maj 2007 - 11:29 #1
Jeg har nu prøvet at trykke "Roll back" i driveren, og nu siger den istedet for "No Audio Device" "Via Audio(WAVE)". Nu kan jeg skrue op for lyden og sådan, men der kommer stadig ikke lyd ud af mine højtalere. Mit lydkort sidder direkte på bundkortet. Tror ikke det er noget mærke.
Avatar billede morten14 Nybegynder
09. maj 2007 - 11:36 #2
Jeg har fundet en løsning. Jeg skulle bare opdatere driveren. Beklager hvis jeg har spildt nogens tid.
Avatar billede gratis Nybegynder
09. maj 2007 - 12:59 #3
Fint du selv fandt en løsning ;)

husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter