Avatar billede jungy-doh Nybegynder
09. maj 2007 - 08:31 Der er 21 kommentarer

Vista finder ikke printer

Når jeg prøver at installere min printer driver på Vista, får jeg at vide at Vista selv installere den hvis det er USB. Men når jeg putter stikket i, gør den ingenting. Har prøvet flere gange, men uden held.
Jeg kan hellere ikke se at der er installeret nogen printer. Hvordan får jeg det til at virke?
Det er en HP2550L det drejer sig om.
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
09. maj 2007 - 09:04 #3
Jeg har prøvet at hente den nyeste driver. Men Vista vil ikke lade mig installere den når jeg bruger USB stik.
Avatar billede perj Nybegynder
09. maj 2007 - 11:08 #4
Måske har du ikke fået alt fjernet fra den "gamle" driver inden du installerer den nyeste. Det kan give dig problemer.
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
09. maj 2007 - 11:34 #5
Jeg har ikke nået at installere nogen driver. Jeg kan ikke få lov til at installere noget.
Men hvor jeg kan se om der skulle ligge en gammel driver?
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2007 - 12:14 #6
du skal starte med at AFINSTALLERE/FJERNE din printer, og begynd så helt forfra med at reinstallere (husk at alt skal foregå i den rigtige rækkefølge - kig i din printermanual)
Avatar billede perj Nybegynder
09. maj 2007 - 15:12 #7
Husk at deaktivere antivirus og firewall, men kun mens du installerer.
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
09. maj 2007 - 15:22 #8
Problemet er at den skriver at der ikke er installeret nogen printer. Men der sker intet når jeg sætter printeren til.
Avatar billede hcma Novice
09. maj 2007 - 15:33 #9
HP printere har det med at skulle installeres/tilsluttes efter en helt bestemt rækkefølge.  Kig i din manual til printeren.
Avatar billede perj Nybegynder
09. maj 2007 - 15:34 #10
Se om du kan se noget USB i enhåndshåndtering.
Kør allerførst de nye Vista opdateringer der kom i dag.
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 10:24 #11
Nu har jeg prøvet at kigge i enhedshåndteringen og ikke fundet noget. Alle vista opdateringer er på plads. Jeg har prøvet idérne fra de link jeg har fået og der har heller ikke hjulpet. Der starter den med at installere. Så skriver den at jeg skal tænde printeren, hvis jeg gør. Så finder den printeren, og så står den en 5-10 min hvorefter en skriver "installation failed".
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 10:31 #12
Nu har jeg prøvet at droppe usb og sat et gammelt printerstik i og installeret en driver, og nu virker det.
Avatar billede hcma Novice
14. maj 2007 - 10:53 #13
brugte du oprindelig sub'en på fronten eller bag
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 11:02 #14
Prøvede begge steder. Men for det meste bagi.
Avatar billede hcma Novice
14. maj 2007 - 11:58 #15
så er det nok tegn på at der er noge galt med usb-slots.
har du oplevet problemer med andre usb-enheder ?
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 12:32 #16
Alle andre enheder virker perfekt i disse slots.
Avatar billede hcma Novice
14. maj 2007 - 12:40 #17
dårligt kabel ?
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 15:41 #18
Det burde det ikke være. For det har virket upåklageligt i XP.
Avatar billede hcma Novice
14. maj 2007 - 15:50 #19
så er jeg lost
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
14. maj 2007 - 15:56 #20
Sådan har jeg haft det i over 1 måned :) Derfor oprettede jeg dette spørgsmål. Håbede at der var nogle kloge hoveder er kunne hjælpe mig.
Men jeg må jo bare beholde det gamle printerstik og droppe usb stikket.
Avatar billede robinson Nybegynder
21. juni 2007 - 21:59 #21