Avatar billede geggeri Nybegynder
08. maj 2007 - 22:23 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Støj, batteri, og evt vedrørende Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556

Jeg er på jagt efter en ny bærbar, da min 2 år gamle MyBook 255 er ved at være fra stenalderen, og bliver for varm.

Jeg har fundet frem til en bærbar, som lyder som et godt køb(Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556), men syntes prisen virker for lav, og jeg vil helst ikke have en bærbar, som dør på grund af varme, eller som larmer for meget.

Jeg vil også gerne hører hvor lang batteri leve tid en Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556 har.

Sidst med ikke mindst om der er noget specielt man bør vide om denne maskine?
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. maj 2007 - 03:18 #1
Det er en super lækker maskine og et rigtigt røver køb til prisen. Den kan du roligt købe- FS laver nogen super maskiner
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2007 - 08:03 #2
Jeg vil også gerne hører hvor lang batteri leve tid en Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556 har.

Sidst med ikke mindst om der er noget specielt man bør vide om denne maskine

svar
Batteritiden afhænger af antallet af celler i valgte batteri samt hvilke applikationer du sætter maskinen til at varetage. Ved idle på et 6 cellet skal du forvente ca 90min og omkring 60min på fuld load.

Modellen knirker en smule når du tager fat i den yderligt, og hertil er skærmen ikke top kvalitet. Men et godt køb til få penge.
Avatar billede geggeri Nybegynder
09. maj 2007 - 11:48 #3
mange tak for svarene!