Avatar billede motyl Nybegynder
08. maj 2007 - 22:04 Der er 3 kommentarer

Resize popup-vindue

Hej Eksperter.

Jeg har et galleri som genererer et popup-vindue når man klikker på et billede i lille format. I popup-vinduet kan man blandre imellem billederne vha. en mouseover-effekt. Problemet opstår når man kommer til et billede der er taget på højkant, så vises det forkert.

Hertil har jeg brug for at kunne resize det aktive vindue alt afhængigt af hvor stort det enkelte billede er. Er der nogen forslag?
Avatar billede roenving Novice
09. maj 2007 - 02:29 #1
Tjah, jeg ville tage den nemme løsning og generere popuppen næsten kvadratisk, så det vil være ligegyldigt, ellers skal du over i en (meget forvirrende !-) resize pr. billede, f.eks. efter mdellen i http://roenving.users.whitehat.dk/WD1ResizeTilBillede.html ...
Avatar billede motyl Nybegynder
09. maj 2007 - 12:24 #2
Såfremt det er muligt vil jeg gerne have mulighed for at resize vinduet når jeg bladrer mellem billederne i det. Det ser ikke pænt ud når der er for meget kant uden om billederne. Jeg håber der findes noget kode der kan håndtere det???
Avatar billede roenving Novice
10. maj 2007 - 00:34 #3
Tjah, der er vi nok uenige om, hvad der er det største problem, for jeg ville klart foretrække at en sådan popup ikke hele tiden ændrede størrelse og flyttede sig rundt ...

-- og så kunne man jo gøre noget med baggrunden, hvis farveforskellen var for markant !-)