Avatar billede andreas-p Nybegynder
08. maj 2007 - 20:27 Der er 13 kommentarer

Problem: Battlefield2: Speciel Forces

Hej

Jeg har lige købt Battlefield2 Speciel Forces, det er en expansion pack. Men da jeg var færdig med at installere den og Updatere, kunne jeg ikke gå ind i spillet. Når jeg startede det blev skærmen sort, fordi den var på vej ind i spillet, men så blikker skærmen to gange og den går ud af spillet. Jeg har prøvet at geninstalerer det hele, for da jeg afinstallere exp packen gjorde den det samme da jeg skulle ind i det normale BF2. Hva skal jeg gøre ?
Avatar billede strych9 Praktikant
08. maj 2007 - 20:48 #1
Det vil sige at før du købte special forces, der virkede bare battlefield 2 fint for dig?
Avatar billede andreas-p Nybegynder
08. maj 2007 - 21:07 #2
Ja
Avatar billede strych9 Praktikant
08. maj 2007 - 21:13 #3
hmm du må prøve at slette din bf2 profil som ligger i my documents folderen. Start eventuelt blot med at give den et andet navn.. folderen altså.
Avatar billede andreas-p Nybegynder
08. maj 2007 - 21:20 #4
Det virker ikke, der sker det samme, med at den åbne spillet, og lukker det, med sort skærm.
Avatar billede jostine Nybegynder
09. maj 2007 - 08:21 #5
Har haft næsten samme problem, dog med med BF42.
Installerede prg., kørte een patch ind, spillede ok.
Kørte en ny patch ind (nyeste) som resulterede i flere bugs end der var rettet :-(
Så check evt. for patch'es; de fleste af dem løser absolut flere problemer end de skaber.
/jostine
Avatar billede andreas-p Nybegynder
09. maj 2007 - 14:42 #6
Okay, da jeg lige havde installeret EXP, pack virkede det ikke. Da jeg så installerede Patch 1,41 så virkede det stadigvæk ikke.....
Avatar billede strych9 Praktikant
09. maj 2007 - 19:05 #7
Jeg kan ikke lige komme på mere. Prøv eventuelt EA's support
Avatar billede andreas-p Nybegynder
09. maj 2007 - 19:18 #8
Okay, jeg har prøvet at geninstallere AMD Duel Core optimizer, i tilfælde af at det var min Duel Core der rodet i det men det virkede ikke. Så ved jeg virklig ikke lige hvad jeg skal gøre :( Men tak for forsøget.
Avatar billede andreas-p Nybegynder
10. maj 2007 - 21:05 #9
Jeg har filmet det, men Google Video har forringer kvaliteten grusomt, men det grundlæggende kan man stadigvæk godt se.

http://video.google.com/videoplay?docid=-3470760573390689143
Avatar billede jostine Nybegynder
11. maj 2007 - 10:36 #10
Hmnnn - det lyder godt nok mere og mere underligt.

Måske har EXP sat nogle versioner tilbage (eller korruptet dem).
Næste forsøg må nok være at installere nyeste versioner af DirectX og OpenGL. Ved ikke lige hvilken BF benytter, men hvis dit kort er ATI-kompatibelt er det nok DirectX.
Men hvis dine andre spil (de grafik-krævende) kører fint, burde det ikke være grafikken der fejler (med mindre at BF2-SF er ekstremt krævende).

Sidste forsøg må være at besøge Collectivec Conspiracy - det er en amerikansk BF-clan og de plejer at være ganske hlælpsomme - og de kender de fleste problemer - og løsninger.

http://www.collectiveconspiracy.com

Prøv evt. forum først - det er et specielt forum udelukkende for BF2.

En enden clan er "The Lazy Bastard" - også ganske hjælpsomme :
http://www.clan-tlb.com

/Jostine
Avatar billede andreas-p Nybegynder
11. maj 2007 - 18:53 #11
Okay tak, jeg har et 7900GTX. Og mine andre spil, Oblivion, Lord of the Rings Online, køre fint. så jeg kan ikke forstår hvis det skulle være noget med ders drivere.
Men tak alligevel.
Avatar billede skynet Nybegynder
13. maj 2007 - 11:28 #12
Har du Fået løst problemet??

Jeg havde selv problemer med at starte speciel force.

Mit problem var at der manglede nogle grafik filer i mappen "D:\Games\Battlefield 2\mods\bf2\shaders"

Find zip filen "Shaders_client" i mappen D:\Games\Battlefield 2\mods\bf2 og pak den ud og lig alle de filer ind i mappen "D:\Games\Battlefield 2\mods\bf2\shaders"

Det virkede fint med mig og syntes den loader lidt hurtigre banerne pga den ikke skal udpakke zip filen selv.
Avatar billede andreas-p Nybegynder
13. maj 2007 - 20:24 #13
Jeg prøvede at lægge dem filer ind i "D:\Games\Battlefield 2\mods\bf2\shaders" men det virkede heller ikke, jeg gjorde det samme i "D:\Games\Battlefield 2\mods\xpack\shaders"
Xpack mappen er til Speciel Forces mappen. Men intet virkede. Men tak for forsøget :)