Avatar billede robertrungholm Nybegynder
08. maj 2007 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PhotoshopAlbumSE3.Jpeg filformat Forum Forum Opret nyt emne Ny

Hej,
Ligepludselig er mine .jpg filer lavet om til PhotoshopAlbumSE3.Jpeg filer, ved i hvad det skyldes og hvordan det laves om?
Jeg har Photoshop 7.0, Acrobat, og Reader liggende.

På forhånd tak.
Avatar billede sheelac Nybegynder
08. maj 2007 - 20:37 #1
PhotoshopAlbumSE3 = Photoshop Album Starter Edition 3, er et program som følger med til Sony Ericssons PC Suite, til at flytte filer til og fra telefonen med..
Jeg ved ikke om dette program ligger i andre telefoners PC Suite, såsom Nokia, Samsung osv. Men ja, dette er et Picture Viewing program, og dette er bedre end standard billedvisnings programmet, så derfor ændres den til en PhotoshopAlbumSE3 JPEG-fil, hvis du ikke har fået det fra PC Suite of any kind, så ved jeg ikke hvor du har det fra, men enten har du programmet på computeren eller så har du haft det. Men ja, det var ihvertfald et svar på det spørgsmål.

Hvordan det ændres?
Åben en mappe og gør følgende:
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper

Her finder du JPG, JPEG, BMP osv.
De filer du ønsker skal ændres billedvisnings program på,
når du har fundet filen du ønsker at ændre, så klikker du på den fil, trykker skift og finder placeringen for det program som du ønsker at benytte.

Håber det hjælper.
Avatar billede robertrungholm Nybegynder
08. maj 2007 - 20:40 #2
Filerne  bliver åbnet som før i de almindelige billed programmer. Men hvis jeg skal f.eks. uploade et billede til en webside som kun godtager .jpg filer, så virker det ikke.
Avatar billede sheelac Nybegynder
09. maj 2007 - 10:31 #3
hm, det er underligt..
kender jeg ikke rigtig svaret på..

Der må da være en måde hvorpå man kan sætte det tilbage som det var før Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0.. Jeg aner bare ikke hvordan..