Avatar billede hattrik Nybegynder
08. maj 2007 - 17:13 Der er 2 kommentarer

Hjælp til design af hjemmeside

Hej. Vi har en hjemmeside til vores fodboldhold www.fksaj.dk
Vi er i øjeblikket i gang med, at få opdateret nogle spiller profiler. Jeg skriver herinde, for at høre om der var nogle, som før har kodet med templates? Vi er ikke selv i stand til det, men vi vil gerne betale et par skillinger for at det ville blive gjort for os :)

Vi forestiller os, at det skulle se således ud:

Et stort holdbillede.

Her ville man kunne trykke på, og komme ind på en side, hvor vi have vores spiller trøje, med alle de forskellige numre på. Her ville man så være i stand til at trykke, og derved fremkalde en spillerprofil.
Der ville være et billede af den pågældne spiller som er centreret på "siden" og herefter ville der være en række spillerinformationer under.

Ved ikke så meget om at programmere, og ved ikke hvor svært det er, men ville meget gerne høre, om der var nogle som evt ville være i stand til at gøre dette :)

På forhånd tak :)
Mikkel Gellert
Avatar billede mwm77 Nybegynder
09. maj 2007 - 02:25 #1
Hej Mikkel.

Jeg skal lige se om jeg har forstået det rigtigt.. Du vil ha et stort holdbillede på siden med jer i tøjet, også skal man kunne klikke ind på spillerne og komme til hans spiller profil/information. Jeg vil godt lave det for dig/jer, men ikke kun for point. Det er et lidt størrer grafisk arbejde og kode positions nusseri, men jeg vil godt lave forholdvist billigt. Du kan kontakte mig på mwm77@msn.com hvis du er intresseret..

          Mvh..MWM
Avatar billede flashnoob Nybegynder
17. maj 2007 - 14:50 #2
Hej Hattrik
Er opgaven blevet løst?
Mvh. Morten