Avatar billede longshanks Nybegynder
08. maj 2007 - 16:02 Der er 1 løsning

.NET v.1.1 applikation fra WIN2k til WIN2K3 - Acces denied

Har flyttet min v.1.1 .NET applikation fra en wink2 server til en win2k3 server. Har en række foldere med xml filer der skrives til fra applikationen, det kan man mærkeligt nok ikke i det nye miljø(Win2k3).

Har sat:
  - Skrive rettigheder til ASP.NET kontoen på den fysiske folder. + filerne.
  - Skrive rettigheder på foldere og filer i IIS´en.

Sletter jeg en af xml filerne og lader app´en oprette dem igen, virker det mærkeligt nok fint?

Men skal bruge det oprindelige indhold i xmlfilerne, så at slette dem alle er ikke en option.

Hvad kan problemet være.

//Allan
Avatar billede longshanks Nybegynder
19. august 2010 - 08:25 #1
lukket