Avatar billede jostine Nybegynder
08. maj 2007 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tomtom 910 (GPS)

Hej alle.

Jeg har netop købt en Tomtom GPS'er og den virker skam fint mv. Ingen problemer der.

Dog irreterer det mig grusom at kortene IKKE er helt opdateret fra købstidspunkt. I det nordlige Hillerød, hvor jeg arbejder, blev der bygget lidt nye veje (nyt industrikvarter) for ca. 1 år siden. De er IKKE alle med på kortet, ævvvv.
Jeg er klar over at de ikke kan være 100% opdateret når man køber GPS'en, men man burde da have en mulighed for at opdaterer kortene til dagsdato.

Pt. ser det ud til at jeg skal købe opdateringerne af Tomtom og der syntes jeg er en lidt "ringe kundeservice" når GPS'en som sagt lige er købt.

Nogen forslag ?
Avatar billede rexman Nybegynder
08. maj 2007 - 16:36 #1
Hvilke version er kort som er fulgt med din 910ér
Avatar billede rexman Nybegynder
08. maj 2007 - 17:04 #2
Fandt lige dette i dk.teknik.satelit.navigation

>Hejsa! Jeg har en TomTom 700, men er lidt i tvivl om, hvorvidt der er
>kommet et nyere kort til den. Den er "født" med Western Europe v586.0
>Hvis man går ind på TomTom´s hjemmeside kan man finde en version 6.75
>er den nyere???
>Når jeg forbinder til TomTom-HOME, siger den at der ikke er opdateringer!
>

Først når du har købt kortet, vil det ligge klar til download via
TomTom Home.

Hvis du ikke har opgraderet før, så prøv at kigge i kassen. Jeg kunne
bruge en kode derfra, så jeg fik første opgradering gratis -
november-december 2006.

På det kort er Svendborgmotorvejen og den nye ringvej omkring Herning
med.
Avatar billede jostine Nybegynder
09. maj 2007 - 08:11 #3
Hej

Prøver lige at opdatere med kortet - der står godt nok ikke så meget vedr. en første gratis opdatering, men det er da helt klart et forsøg værd.

/Jostine