Avatar billede jakobdo Ekspert
07. maj 2007 - 21:25 Der er 1 løsning

Dagligt billede af byggeprojekt

Hej,
min kæreste og jeg er ved at bygge et hus, og kunne i den forbindelse godt tænke os at få taget et dagligt billede.
Jeg tænker lidt i retningen af et webcam, som indeholder en lille webserver, så man kobler den på internettet via kabel eller trådløs og så kan den sættes til at tage et dagligt billede i faste intervaller.
På nuværende tidspunkt, er der kun en container, så det skal gerne kunne klare det danske vejr. Om et par uger, vil der blive opstillet en skurvogn, og man kunne evt. sætte webcam'et indendørs.
Nogle som har nogle ideer eller mulige løsninger?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2007 - 08:00 #1
Lukker igen.