Avatar billede emilfs Nybegynder
07. maj 2007 - 15:15 Der er 7 kommentarer

Computeren kan ikke startes

Jeg har forsøgt at installere user32.dll filen. Efter proocessen gentstartede jeg computeren, men den hakkede.
Jeg genstartede den igen, men her spurgte den om hvilken tilstand jeg ville starte computeren i. Jeg prøvede alle, men hver gang hakkede computeren!

Hvad skal jeg gøre?
07. maj 2007 - 23:16 #1
... hvad er 'baggrunden' til "...installere user32.dll filen..." ???
Avatar billede emilfs Nybegynder
08. maj 2007 - 07:37 #2
Hver gang jeg startede computeren fik jeg en besked om at filen manglede, eller var blevet flyttet
08. maj 2007 - 07:48 #3
Avatar billede nva Praktikant
08. maj 2007 - 08:29 #4
Avatar billede emilfs Nybegynder
08. maj 2007 - 10:23 #5
Men jeg kan jo ikke komme ind på computeren, så hvordan skulle jeg bruge hijackthis???
Jeg skriver fra en anden com.
Avatar billede nva Praktikant
09. maj 2007 - 15:22 #6
Kan du systemgendanne til et tidspunkt før problemet opstod?
Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. maj 2007 - 11:26 #7
prøv at trykke på F2 under opstarten og vælg Boot. Nu skal du ind i noget, hvor du kan ændre hvilke ting du vil boote fra. Sørg for at Cd-rom drevet er det eneste, som står. Genstart computeren og indsæt windows cd-rommen.