Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 12:50 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Forum og Gæstebog

Nu ved jeg ikke lige om dette er den rigtige kategori, at stille spørgsmålet, men det gør jeg nu.

Jeg søger et en gæstebog og et forum, uden reklamer og som jeg kan bruge på min hjemmeside. Jeg har forsøgt at søge på nettet, men har dog ikke haft heldet med mig.

Er der nogle som kan hjælpe mig, så ville jeg være taknemmelig :)

På forhånd tak!
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 12:56 #1
.
Avatar billede gurly Praktikant
06. maj 2007 - 13:40 #2
en gæstebog kan du finde her
http://www.zip.dk/gaeste/index.php3
der er godt nok en enkelt lille reklame i, men jeg tror ikke at du kan finde nogen der gider at hoste en gratis gæstebog for dig uden at de får lidt ud af det også
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2007 - 13:48 #3
Når du siger til din hjemmeside, mener du så en løsning du selv hoster, eller skal det være en løsning der hostes af andre.

Hvis du selv vil hoste løsningen, så er vi nødt til at vide hvad dit web hotel supporterer idet de løsninger du efterspørger enten kan laves med PHP eller med ASP. Skriv hvad dit hotel kan klare, så skal du nok få nogle gode løsninger, der kan mindst det du søger og sikkert mere til.
Avatar billede gurly Praktikant
06. maj 2007 - 13:57 #4
ja du har ret bufferzone, ud fra måden der blev spurgt, så gik jeg nok ud fra n0life´s hjemmeside måske er en blog eller ligende, du her ret i at det må han udspesificere lidt nærmere  c",)
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 14:36 #5
Altså.. Skal bruge en gæstebog til at sætte ind på min hjemmeside..

mener nok, at min side understøttet PHP, men kan ikke huske med ASP..
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 18:51 #6
HjælP!
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2007 - 18:55 #7
http://www.phpbb.com kan give dig et meget udbygget forum
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2007 - 18:57 #8
Her er mindst 5 forskellige php gæstebøger i php

http://www.chipmunk-scripts.com/catalog/index.php?catID=11

http://www.wordpress.org kan give dig gratis publicerings løsning med bl.a. blog og andet
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2007 - 18:59 #9
Faktisk kan du med wordpress med lethed lave en gæstebog, læs her hvordan

http://www.alleba.com/blog/2006/01/30/how-to-make-a-wordpress-guestbook/
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 19:05 #10
Jamen? - Drenge :D..

Nu fatter jeg lort, måske fordi jeg er stresset og ikke kigger ordentligt.. Men jeg skal bruge en, som jeg bare kan downloade og så sætte ind, som skal virke! :)
Gerne direkte links
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2007 - 20:12 #11
En sådan løsning findes ikke rigtigt, alle de løsninger jeg har set skal sættes op så de passer til den løsning du ønkser og har.
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 20:15 #12
Kan de ikke findes meget enkelt, så jeg ikke skal bruge masser af timer på at lave det?

Evt. nogle som kan lave det for mig, inden for et par timer? - Så tilføj min msn på - sweetbaljit@hotmail.com

- Så skal jeg nok give 200 point for det!
Avatar billede n0life Nybegynder
06. maj 2007 - 22:06 #13
need help - Gerne inden for 1 time!
Avatar billede n0life Nybegynder
07. maj 2007 - 00:23 #14
Arrrgh :/
Avatar billede gurly Praktikant
07. maj 2007 - 06:40 #15