Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2007 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Content Box's til hjemmeside

Hej,

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside af ren interresse for camping. Jeg har siddet og rodet lidt med et logo som jeg sådan set er ok tilfreds med, men jeg skal så bruge nogen 'indholds-bokse' til selve siden, de skal naturligvis være i forskellige størrelser så det jeg egentligt skal bruge skal bare være en skabelon som jeg kan resize efter behov.
Farverne skal være dem som man ser på en campingplads, og det er grønt og blåt - det er også det jeg har holdt mit logo i.

Da jeg skal betale af egen lomme er jeg nødt til at begrænse budget temmelig meget, jeg havde forstillet mig noget i retningen af et par hundrede kroner.
Håber at der er en venlig sjæl der kan og vil hjælpe mig :)

Med venlig hilsen

Bjarne
Avatar billede akg Nybegynder
05. maj 2007 - 23:16 #1
Hej Bjarne
Du kan se lidt referencer samt andre ting jeg har lavet på http://design.akgp.dk eller kontakte mig på web@akgp.dk, jeg vil meget gerne hjælpe dig med projektet!

- Anders
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. maj 2007 - 10:32 #2
Hej Bjarne

refs: www.firmdesign.dk

Kontakt mig på msn: mark.mikkelsen83@gmail.com så finder vi ud af det :-)

- Mark
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2007 - 11:52 #3
Tak for et kanon stykke arbejde Anders - jeg gemmer dig helt sikkert til senere brug :D

Bjarne
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2007 - 11:52 #4
lol, tager de 0 point selv :D