Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
05. maj 2007 - 18:41 Der er 5 kommentarer

Netværk virker ikke med vista

Jeg har en trådløs router der hidtil har fungeret med den medfølgende usb nøgle modtager. Nu har jeg fået ny bærbar med vista og det indbyggede netværk kan ikke oprettes forbindelse til. Den kan se netværket men kan bare ikke oprette forbindelsen, på min efterskole kan den bærbare sagtens oprette forbindelse til trådløse netværk så jeg tror ikke det er computeren der fejler noget, men derimod routeren der er indstillet forkert. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede ebe Praktikant
05. maj 2007 - 20:52 #1
d-link har jeg haft problemer med, og support siger, at der ikke er andet at gøre end at anskaffe et andet mærke, eller vente på en firmware update.
Avatar billede brandy26 Nybegynder
07. maj 2007 - 18:11 #2
du skal bare slå mac fildringen fra i din router
Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
08. maj 2007 - 13:48 #3
hey hvad er mac fildringen og hvordan slår man det fra.
Avatar billede ebe Praktikant
08. maj 2007 - 14:18 #4
det er mac filtering, der er sikkert et eller andet menupunkt i routeren. hvad er det for en router?
Avatar billede jeppe_henriksen Nybegynder
08. maj 2007 - 15:07 #5
det er en zonet Okay tak