Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
05. maj 2007 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

åbn resultat i underformular

Jeg er ved at lave et skoleprojekt hvor jeg skal have lavet en kundedatabase til, har indsat et søgefelt på min hovedformular og indsat en underformular med resultaterne, når jeg indtaster mine søge kriterier i søgefeltet og trykker enter så vil jeg have at den skal åbne resultatet i underformularen istedet for et nyt formular vindue?

håber der er nogen der kan hjælpe mig med det...

min underformular henter oplysningerne fra en forspørgsel...
Avatar billede mugs Novice
05. maj 2007 - 18:34 #1
Jeg vil tro, at fejler ligger i din Enter, idet dette normalt skal få formularen til en ny tom post. Prøv at ændre din søgekommando.
Avatar billede mugs Novice
05. maj 2007 - 18:36 #2
Prøv evt. denne:

Private Sub Kommandoknap20_Click()
Dim vara As String
vara = InputBox(Prompt:="Indtast kundenr.", Title:="Find kunde.", Default:="")
DoCmd.GoToControl "kundenr"
DoCmd.FindRecord vara, acEntire, False, , True, acCurrent, True
End Sub
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
05. maj 2007 - 18:37 #3
hej mugs

hehe, tror jeg har forklaret mig selv lidt forkert, har du en mail adresse som kan modtage zip filer, så kan jeg sende dig databasen, den fylder ingen ting lige pt da jeg lige er gået igang med den...
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
05. maj 2007 - 18:41 #4
ellers kan du hente databasen her:
http://www.boingz.dk/ford.zip
Avatar billede mugs Novice
05. maj 2007 - 19:06 #5
Når du vil søge i et felt, skal der også være et felt at søge i. Det er der ikke her, idet dine datafelter alle ligger i underformularen.
Avatar billede mugs Novice
05. maj 2007 - 19:09 #6
Her indsat min kode i din underformular, og det fungerer perfekt. Hvordan kan jeg returnere den til dig?