Avatar billede all_for_you Nybegynder
05. maj 2007 - 16:30 Der er 4 kommentarer

Freelancer til udvikling af spørgeskema modul

Hej

Jeg søger en freelancer til at lave et spørgeskema modul.

Man skal kort sagt kunne oprette et spørgeskema med ubegrænset antal spørgsmål. Spørgsmålstyperne kan f.eks. være:
- Spørgsmål med flere svarmuligheder (max 1 valg) - radio buttons
- Spørgsmål med flere svarmuligheder (flere valg) - checkboxes
- Svarfelt - textarea

Brugerne skal derefter kunne gå ind og besvare et spørgeskema, hvorefter resultaterne gemmes i databasen.

Admins skal så kunne gå ind og se alle besvarelser, samt statistik.

Det skal laves i PHP og MySQL. Kendskab til Javascript/AJAX er også en vigtig faktor, da det ville være smartest hvis man f.eks. kunne tilføje et nyt spørgsmål til spørgeskemaet, uden at hele siden skal reloades.

Skriv en mail til mig på toke@tokengroup.dk med lidt info om dig selv, samt et par referencer, hvis du mener du kan løse denne opgave.
Avatar billede intenz Novice
05. maj 2007 - 16:55 #1
Hvad er deadline på opgaven? Har ikke tid netop nu, men kunne godt være interesset om 3-4 uger.

I har forresten en javascript fejl på jeres side her :)
http://tokengroup.dk/produkter/moduler
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. maj 2007 - 14:52 #2
http://www.databassen.dk:8090/bauerdata/survey-name-open

check this. :-)
Opgaver er færdig du skal bare have den installeret. :-)
Den er lavet i Python-Zope-Plone
Avatar billede all_for_you Nybegynder
07. maj 2007 - 22:30 #3
Hej Intenz

Tak for kommentaren - det er rettet nu :)

Send mig en mail, det kan muligvis godt vente lidt. Kan du ikke sende en mail omkring dine referencer, alder og priser osv. så vi kan finde ud af om der er et samarbejdsgrundlag :)

Tak.
Avatar billede horsmark Nybegynder
05. juni 2007 - 12:45 #4
Online formularer på nettet er afsindigt svær udfordring da det som oftest kræver at css, php-logik og javascript følges ad...

Jeg vil *klart* anbefale at tage et eksiterende modnet opensource form framework og integrere da prisen for et ordentligt form framework ligger på den "forkerte" side 50 K

Check evt dette ud:
http://www.blueshoes.org/en/framework/html/form/