Avatar billede clausga Nybegynder
05. maj 2007 - 14:18 Der er 5 kommentarer

Ukendt enhed hvad er det

Efter jeg har installeret er der en Ukendt Enhed under Enhedshåndtering som Vista ikke kan finde driver til, men hvad kan det være ?

Der står dette:

Placering: på Intel(R) 82801BA LPC-grænsefladecontroller - 2440

Hvad kan det være ?
Avatar billede knixe Nybegynder
05. maj 2007 - 15:23 #1
Jeg var inde og søge, men kunne desværre ikke finde andet end http://www.intel.com/support/index.htm?iid=CorporateV3+Header_2_Support_Head og der kan jeg ikke finde drivers til dit bundkort.. Du må vel have en cd eller noget ligende med til din computer med drivers :) ?
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2007 - 07:30 #2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. maj 2007 - 09:27 #3
prøv at geninstallere din chipsæt driver.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:47 #4
smider et svar..?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2009 - 08:17 #5
ok