Avatar billede BTEngineer Novice
05. maj 2007 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Et nice bil / motorcykel spil

Hey,

jeg leder efter et godt bil spil, eller et med motorcykler, scooter osv. Altså hvor man kører, hvor grafikken og lydene osv. er i top

Jeg har need for speed most wanted, sys bare ikke det er specielt godt :/.

tak på forhånd
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2007 - 13:19 #1
Need for speed Carbon har jeg lige investeret i - det er ok :)
Avatar billede grohnheit Nybegynder
05. maj 2007 - 13:20 #2
GTR2, Test Drive Unlimited, Need for speed Carbon.

Personligt kan jeg bedst lide Test drive Unlimited. Det har en fremragende lyd, og mange forskellige biler og motercykler. Flot grafik og et okay gameplay.

Men læs mere herinde: http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=70513

du kan se en liste over alle racing spil her: http://download.boomtown.net/da_dk/dl/page.php?what=genre;sid=1350;gid=0
Avatar billede grohnheit Nybegynder
05. maj 2007 - 13:32 #3
GTR2 anmeldelse: http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=69578

en lidt anden slags bil spil kunne være trackmania.

Flatout 2 er også en mulighed.
Avatar billede knixe Nybegynder
05. maj 2007 - 15:25 #4
Har ikke selv erfaring med det.. Og jeg er heller ikke 100% sikker på det hedder Scooterz.. Det kan også være Scooter Race eller sådan noget.. :)
Avatar billede grohnheit Nybegynder
05. maj 2007 - 17:25 #5
det knixe snakker om hedder Scooter War3z, og du kan hente demoen af det her: http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=64028
Avatar billede knixe Nybegynder
05. maj 2007 - 18:33 #7
grohnheit ja det er rigtig tak :)
Avatar billede tduwebmaster Nybegynder
07. maj 2007 - 20:37 #8
Du kan få et gratis et her:
Boomtown.dk...

Gå ind i søge programmet og skriv "FlatOut 2"..

Tag den første og gå videre derfra...

( det kræver godt nok at du er Boomtown medlem Men det er nemt og gratis )

Boomtown medlemsskab er også gratis...

Flatout 2 har været på markedet i næsten et halvt
år, men det er først nu, at der er kommet en demo. Igen handler det om kombinationen af rag-doll fysik og motorsport, som tilsammen giver særdeles underholdende gameplay.

Demoen indeholder hele fire baner: Water Canal 1 og Timberland 3 banerne samt Darts og Skyscraper Derby "special events". Du kan vælge mellem tre biler.

En "smadre hinanden" bil, en pickup(Nevada) og en Racer bil..

Hilsen TduWebmaster..

P.s.  Besøg Testdriveunlimited.frac.dk!