Avatar billede dklap3 Nybegynder
05. maj 2007 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE7 vil ikke vise store jpg billeder

Jeg har netop fået en ny maskine med Vista, og derfor også IE7. Alt fungerer fint, pånær en ting. IE7 vil ikke vise nogle af mine billeder, og det drejer sig om nogle ret store panorama billeder.

Når jeg forsøger at se billedet i browseren, kommer der bare en meget stor række mystiske tegn. Det ser ud som om der kunne være noget galt med filen, men det virker fint i Firefox, og det var heller ikke noget problem at se i min gamle IE6. (Filen virker også fint i stifinderen, samt i photoshop).

Her er linket til en af filerne, kan i se den med IE7, og hvis ikke, nogen der ved hvad der kan være galt?

http://www.mikaellykmadsen.dk/skyscrapercity/paris/day/eiffelpanostor.jpg
Avatar billede leif Seniormester
05. maj 2007 - 11:20 #1
Kan fint se den, men er ikke skiftet til Vista da jeg må indrømme at jeg har pt. fravalgt Vista
Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. maj 2007 - 11:20 #2
Virker fint med min IE7, så må være et problem specifikt på din maskine.
Avatar billede dklap3 Nybegynder
05. maj 2007 - 11:33 #3
Jeg prøvede lige at åbne og gemme filen igen i photoshop, og nu kan jeg sørme også selv se den.

Inden havde jeg lige ændret standard programmet for .jpg filer til "Windows billedgalleri", i stedet for et program der hedder "Corel Snapfire", som det åbenbart var sat til. Måske det havde noget at sige, for nu kan jeg sørme også se en anden fil jeg ikke kunne se i går. Nå, så er problemet jo løst, tak for hjælpen. Lukker her...