Avatar billede messiahdk Nybegynder
05. maj 2007 - 04:42 Der er 4 kommentarer

Køb af ny divx/xvid dvdafspiller (med lan). hjælp

Hey
Ved godt den nok skulle have været under kategorien GenereltIT - DVD, men den vil ik lade mig poste der, så smider den lige her. Here goes...
Har været så uheldig at min gode gamle Kiss DP500 er stået af, så nu står jeg og mangler en ny dvdafspiller som kan nogenlunde det samme som den gamle. Den skal have netstik så jeg kan stream musik og film osv fra min pc og så skal den kunne afspille DivX og XviD (og hvad der nu ellers er af codecs) uden problemer.
Nu er jeg ikke den store haj på det område, så håber da i kunne hjælpe lidt.
Eneste jeg lige har kunnet finde er en Snazio Net DVD Cinema HD SZ1350 (til ca 2500)
(her er et review)
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16351&PageId=0
i følge den side kan den kun afspille op til divx5.x, men divx er jo ved at være oppe i en version 6.x men somsagt, har ik den store viden inden for det område - synes i det er den jeg skal købe eller har i et bedre alternativ...

på forhånd tak
Avatar billede messiahdk Nybegynder
05. maj 2007 - 04:43 #1
nå, nu kunne jeg - se bort fra den første linje i min post :)
Avatar billede messiahdk Nybegynder
05. maj 2007 - 22:10 #2
ved godt jeg ik er så god til at formulere mig, så hvis der er noget i ikke forstår så skriver i bare :)
Avatar billede kenp Novice
05. maj 2007 - 22:42 #3
hvis du køber en vr-558 eller wr-600 fra kiss så vil du også kunne afspille det som du har haft hidtil.. eller skal det ikke være KISS?
Avatar billede messiahdk Nybegynder
06. maj 2007 - 17:27 #4
vil gerne prøve noget andet end kiss - Den havde en del problemer med en del formater. Desuden synes jeg fjernbetjening er elendig.