Avatar billede lite-koas Nybegynder
04. maj 2007 - 22:25 Der er 1 kommentar

Valg af fladskærm

Hej Gutter

Jeg skal ud og købe mig en fladskærm og dermed skiftet min gamle CRT skærm ud. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jeres råd omkring hvilke der bedst.

Jeg interesseret i en 19” eller derover fladskærm og den skal bruges til spil, grafisk arbejde og udvikling. Jeg sidder MEGET foran min skærm så jeg foretrækker den er top nice mht. kontrast mv.
Mit budget ligger på ca. 4-5000

Hvad anbefaler i ? – Jeg foretrækker sort skærm btw.

Begrundelser og erfaringer er altid velkomne :o)
Avatar billede lite-koas Nybegynder
04. maj 2007 - 22:26 #1
Jeg har btw. et 7900GS grafikkort så der også DVI i..