Avatar billede lonepeter Novice
04. maj 2007 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Digital Signatur

Hejsa...

Vi overvejer at få en digital signatur som jo af og til kan være ret praktisk... - men jeg synes at man i gennem tiderne har hørt temlig meget negativt omkring den digitale signatur...

Er der nogle der har dårlige erfaringer med signaturen og er der noget som man bør overveje?!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2007 - 21:31 #1
Jeg har haft Digital Signatur næsten siden det kom frem, og har kun positivt at sige om det.
Avatar billede ravnemor Juniormester
04. maj 2007 - 22:34 #2
Jeg har faktisk heller ikke haft nogle problemer. Havde lige lidt med Skat.dk, men det problem fik de selv løst.

Du skal være opmærksom på at den kan blive opdateret engang imellem, så du skal installere den påny, ellers virker den ikke og du skal bestille igen, men du får besked via mail i god tid. De opdaterede sidst her i starten af 2007.
Avatar billede maddoggy Nybegynder
06. maj 2007 - 00:02 #3
Som digital signatur er nu, så skal den fornyes hvert 2 år, og man modtager en mail om at den skal fornyes ca 3 måneder før udløbsdatoen.

installation af den burde forløbe uden problemer, dog kan der i værste tilfælde være visse indstilliger på ens maskine el. sikkerhedsprogrammer som kan blokkere en installation, som så gør at man skal ha' fat i hotline, og efterfølgende en ny bestilling og der til installation.

Brugen af signaturen er ganske enkelt, man vælger login på den side man nu ønsker og efterfølgende popper der et vindue fra med ens navn i og man trykker ok og indtaster din egen valgte adgangskode.

Som det forløber i øjeblikket med signaturen så kommer der hele tiden nye sider som man kan logge ind på med sin signatur og udbudet bliver større og større.

Så alt i alt så er en signatur med til at gøre livet letter for en, hvis man benytter nettet.

Min mening, håber det kan bruges.
Avatar billede lonepeter Novice
06. maj 2007 - 10:56 #4
Mange tak til jer alle tre!

Vejmand og ravnemor smid i også svar, så deler i alle tre points...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. maj 2007 - 11:06 #5
Velbekomme, held og lykke med din digitale signatur, når du får den.
Jeg er sikker på du bliver glad for den.  :-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
06. maj 2007 - 16:51 #6
Velbekomme og tak