Avatar billede firas Nybegynder
04. maj 2007 - 13:50 Der er 9 kommentarer

Oprette underskriftsindsamling

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori - jeg står og skal have oprettet en underskriftsindsamling så hurtigt som muligt - er der nogen, der kan hjælpe?
Jeg har prøvet jubii's "skrivunder" , men deres service er ude af drift og de kan ikke svare på hvornår de kommer i gang igen. Jeg kunne også bruge skrivunder.nu , men de kræver en digital signatur, som jeg lige har bestilt, men der går nok noget tid før jeg modtager den.
Kender i nogle links, der kan bruges eller er der nogen af jer, der kan lave det på en måde, så det virker og er stabilt?
Jeg går ud ud fra, at det skal laves i ASP eller PHP og det har jeg desværre ikke ret meget erfaring i.
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2007 - 14:08 #1
Hvad skal udfyldes og hvordan vil du sikre dig imod falske underskrifter ?
Avatar billede firas Nybegynder
04. maj 2007 - 14:46 #2
Jeg har forestillet mig, at man skal skrive sit navn, adresse samt emailadresse (som ikke vises offentligt). Jeg ved ikke hvordan man kan sikre sig mod falske underskrifter - er der nogen der ved det?
Avatar billede lesp Nybegynder
04. maj 2007 - 17:06 #3
Jeg kan da programmere det til dig for billige penge? Kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Avatar billede firas Nybegynder
04. maj 2007 - 17:20 #4
jeg har sendt dig en mail
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2007 - 17:43 #5
Hvis du kontakter mig på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=leif så vil jeg da gerne give et bud
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. maj 2007 - 17:50 #6
Her er løsningen.
http://www.databassen.dk:8090/bauerdata/nej-til-motorvej-igennem-boligomrader
Der er ud over det du ser alle funktioner til at oprette nye undersøgelser med mere.
Avatar billede firas Nybegynder
05. april 2010 - 17:21 #7
lukkes.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
06. april 2010 - 23:11 #8
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
11. april 2013 - 22:00 #9
Der kommer en gratis tjeneste, hvor man kan oprette en underskriftsindsamling på hjemmesiden http://www.talsmand.dk

Et lille tip ;-) ...