Avatar billede ghdfhs Nybegynder
03. maj 2007 - 19:25 Der er 3 kommentarer

Musikafspilning i Vista

På min nye bærbare med Vista har jeg et problem med musikafspilning, både i Windows Media Player og iTunes. Når jeg afspiller en sang kommer der nogle små hak på omkring 2 sek. hvert halvandet minut eller deromkring. Jeg har ikke dette problem i Media Center, og heller ikke når jeg afspiller musik fra f.eks. myspace eller Youtube. Jeg har 1GB ram og tænkte derfor at det kunne være fordi at Vista reserverer for meget RAM, men jeg havde altså ikke det her problem på min gamle stationære som havde 512MB ram og XP.
Er der andre som har det her problem, og hvad kan jeg gøre for at løse det?

Tak
Avatar billede tiger_dk Mester
14. januar 2008 - 20:11 #1
har du fået løst problemet selv ? I såfald, skal der lukkes her !
Avatar billede tiger_dk Mester
14. januar 2008 - 20:12 #2
er det ikke det her http://www.eksperten.dk/spm/773295 du endlig spørger om
Avatar billede ghdfhs Nybegynder
16. januar 2008 - 19:07 #3
Tak for svarene, har dog stadig ikke fundet en løsning.

Har dog fundet ud af, at problemet kun er der når jeg kører over trådløst internet, så det har muligvis noget at gøre med netværkskortet og lydkortet som ikke vil stemme over ens?