Avatar billede mistah Nybegynder
03. maj 2007 - 15:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Explorer 7.0 søgebar.

Hej

2 ting.

1) Jeg ønsker ikke at have feltet søgebar i min explorer 7.0 overhovedet. Explorer tvinger mig til at finde et alternativ, men jeg vil ikke ha feltet, what so ever.

2) Jeg vil ikke ha frem og tilbage knapperne, faktisk, vil jeg slet ikke ha noget knapper, kun et browser vindue. dvs: intet adresse felt, ingen menu linje, ingen underligt udseende ikoner for print og hjem samt favoritcenter.

Ergo, min explorer 7.0 browser skal skrælles til et så absolut minimum og skal kun bestå af en ramme der kan vise hjemmesider hvis man sætter den som standardbrowser når der trykkes på links uden for explorer.

Håber på gode forslag.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. maj 2007 - 16:07 #1
ideén er rigtig god..

Har du prøvet at højreklikke værktøjslinien, og fjerne alle flueben..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. maj 2007 - 16:08 #2
...og iøvrigt gå i "tilpas" og fjern det du vil
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2007 - 16:22 #3
Kan du ikke bare trykke F11?
Avatar billede mistah Nybegynder
03. maj 2007 - 19:52 #4
Beatfreak, Ja. Men de "popper" op igen når browseren genstartes. Og fjerne iøvrigt kun nogle af de forstyrrende elementer.

Michael, tjoh men så kan jeg ikke se de øvrige progammer i baggrunden.
(kører i øvrigt med rocket dock)

Har efterhånden fået rodet godt og grundet i registreringsdatabsen uden held.
Der må da være et måde at "skrælle" explorer på
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. maj 2007 - 20:47 #5
hvordan går det..?
Avatar billede mistah Nybegynder
10. maj 2007 - 08:26 #6
Det går lidt fremad.

Fandt en tilføjelse til registrerings databasen der kunne låse funktionerne i "tilpas kommando værktøjslinjen"

Men ellers nej. Microsoft's produkter stinker og har alle dage stunket.
Avatar billede mistah Nybegynder
22. oktober 2012 - 13:58 #7
forældet