Avatar billede ts_dg Nybegynder
03. maj 2007 - 07:55 Der er 5 kommentarer

Billigt webhotel med faktura med posten

Jeg har en kunde der gerne vil have et billigt webhotel, hvor hun får regningen med girokort med poster i stedet for med email, som alle jo stor set bruger. Ved I hvilket webhotel der gør dette?

Tak.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2007 - 07:57 #1
Så vidt jeg husker gør web10 det.
Avatar billede knixe Nybegynder
03. maj 2007 - 08:35 #2
Monstro man ikke kan bede dem om at sende en faktura, på de større som B-one og sådan nogle :)?
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. maj 2007 - 09:17 #3
Jeg bruger selv www.intergate.dk og her kan man vælge at få faktura med posten.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
06. maj 2007 - 22:59 #4
boxer: det gør de :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
21. maj 2007 - 19:50 #5
www.yourhost.dk kan du også vælge at få med posten